7 Ekim 2011 Cuma

Yazıyorum.... O zaman Hoşgeldim...

Uzun yıllardır hep mikrofon ardında konuştum ama bu konuştuklarım aslında içimdeki yazılı metinlerdi, artık içimdekileri çıkarıp somut hale getirmek zamanıdır. Biriken çok şey var hem benimle ilgili, hemde hayatla ilgili söyleyecek çok kelime var gün ışığına çıkmayı bekleyen. Artık iç'in dış olma zamanıdır. Yazılarım ve sözlerimden topladıklarımı burdan paylaşacağım sizinle. İşlerimin yoğunluğunda mümkün olduğunca çok şey anlatmaya paylaşmaya gayret edeceğim, tabi sizde burda benimle birlikte olursanız. O zaman hoşgeldik..

                                                                                                                 Özgür Aksuna

1 yorum:

  1. merakla bekliyorum.. hoşgeldin özgür:) artık istanbul'dan takip edeceğim seni ben.. yolun açık olsun:)

    YanıtlaSil